1JUN

Köp fotbollsfika – få Aftonbladet

När dina kunder köper ett paket Gevalia eller fyra dubbla stycksaker från Marabou får de Aftonbladet på köpet. Kampanjen kommer att synas i butik och kupongen finns även med i Aftonbladet.

För att utnyttja erbjudandet måste kunden lämna över en signerad kupong. Erbjudandet gäller max en gång per tidning till och med den 21 augusti 2016. Kampanjen pågår under vecka 23–31.

Din butik måste hantera kuponginlösen för att kunna ta emot kupongen. De löses in av ClearOn (tidigare Kuponginlösen). Vill du ansluta dig till ClearOn? Gå in på www.clearon.se och klicka dig vidare till ”Nyregistrering”.

Senast uppdaterad: 2016-06-06 av

Populära frågor

Var beställer jag buntblock?

Buntblock finns att beställa via verktygslådan eller övriga tjänster.

Vad tjänar jag på att sälja kvällstidningar?

Din provision är 21,5 procent.

Var beställer jag buntsnöre?

Buntsnöre (1800 m) beställer du i vår webbshop. Logga in med ditt kundnummer och pinkod.

Var beställer jag plastskivor till löpsedelstavlor?

Om plasten till dina löpsedelstavlor har gått sönder kan du beställa nya i vår webbshop. Logga in med ditt kundnummer och pinkod.

Kan jag returrapportera mer än två veckor bakåt?

Nej. Vi vill ha in din retur så fort som möjligt för att lättare kunna leverera en så bra anpassad upplaga som möjligt. Du kan rapportera från och med måndag föregående vecka. Äldre returer går inte att rapportera.

Var kan jag göra en leveransreklamation?

En leveransreklamation gör du enklast via verktygslådan eller övriga tjänster. Ange datum, tidning, antal tidningar på följesedeln och antal tidningar ni fick. Saknas det så många tidningar att de inte räcker för dagen? Kontakta Kvällstidningarnas Kundcenter (077-44 15 000). Vi hjälper dig att efterlysa de sakande tidningarna och ber aktuell chaufför att åtgärda problemet.

Vad är en vinjettretur?

De kunder som inte kan få leveranser av en tidningsbil returnerar överblivna tidningar i kuvert. Klipp ut den del av tidningen där datumet syns på både huvudtidningen och magasinen, skicka sedan kuvertet med returer till oss en gång per månad. Returerna rapporteras som vanligt på vår webbplats.

Hur ofta är det fakturering?

Vi fakturerar en gång i månaden.

Hur får jag tag i chauffören?

Vill du komma i kontakt med chauffören så kontaktar du Kvällstidningarnas Kundcenter på 077-44 15 000. Vi hjälper dig med att kontakta chauffören och ge denne ditt ärende.

Vad är returer?

De tidningar som du inte får sålda ska du skicka tillbaka till oss. De kallas för returer och rapporteras på vår webbplats under returrapportering.

Stäng