21SEP

Inred med gröna växter

Fyll ditt hem med frodig grönska! Ge dina rum ett lyft med vackra växter. 
I den här boken får du tips om hur du kan placera och kombinera dina blommor för att få bästa resultat. Här finns fina växter som renar luften, trendiga nykomlingar och sorter som är otroligt lättskötta. Floristen och stylisten Malin Hidesäter ger råd om hur du bäst tar hand om växterna och hur du kan förvandla din bostad till en grönskande oas.
Välkommen in i djungeln!

Senast uppdaterad: 2017-09-25 av stradm

Populära frågor

Var beställer jag buntblock?

Buntblock finns att beställa via verktygslådan eller övriga tjänster.

Vad tjänar jag på att sälja kvällstidningar?

Din provision är 21,5 procent.

Var beställer jag buntsnöre?

Buntsnöre (1800 m) beställer du i vår webbshop. Logga in med ditt kundnummer och pinkod.

Var beställer jag plastskivor till löpsedelstavlor?

Om plasten till dina löpsedelstavlor har gått sönder kan du beställa nya i vår webbshop. Logga in med ditt kundnummer och pinkod.

Kan jag returrapportera mer än två veckor bakåt?

Nej. Vi vill ha in din retur så fort som möjligt för att lättare kunna leverera en så bra anpassad upplaga som möjligt. Du kan rapportera från och med måndag föregående vecka. Äldre returer går inte att rapportera.

Var kan jag göra en leveransreklamation?

En leveransreklamation gör du enklast via verktygslådan eller övriga tjänster. Ange datum, tidning, antal tidningar på följesedeln och antal tidningar ni fick. Saknas det så många tidningar att de inte räcker för dagen? Kontakta Kvällstidningarnas Kundcenter (077-44 15 000). Vi hjälper dig att efterlysa de sakande tidningarna och ber aktuell chaufför att åtgärda problemet.

Hur får jag tag i chauffören?

Vill du komma i kontakt med chauffören så kontaktar du Kvällstidningarnas Kundcenter på 077-44 15 000. Vi hjälper dig med att kontakta chauffören och ge denne ditt ärende.

Vad är en vinjettretur?

De kunder som inte kan få leveranser av en tidningsbil returnerar överblivna tidningar i kuvert. Vi ändrar omgående rutinen för alla våra återförsäljare som skickar in sina urklipp (vinjetter). Från och med nu sparar Ni urklippen från osålda exemplar i 2 månader och skickar endast in dem i ett returkuvert när vi begär det. Ni behöver alltså inte skicka in dem varje månad. När det är dags att skicka in urklippen kommer ni att få ett brev med instruktion och returkuvert. Returerna rapporteras som vanligt på vår webbplats.

Hur ofta är det fakturering?

Vi fakturerar en gång i månaden.

Vad är returer?

De tidningar som du inte får sålda ska du skicka tillbaka till oss. De kallas för returer och rapporteras på vår webbplats under returrapportering.

Stäng